حضور فعال ایرانی ها در پنجمین نمایشگاه gamescom


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 4 شهريور 1392
بازدید : 1722
نویسنده : امیر رضا اکبری

 دنیای بازی این روز ها گرم است. دست اندرکاران سخت افزاری و نرم افزاری جدیدترین محصولاتشان را از نقاط مختلف دنیا در پنجمین نمایشگاه گیکز کام 2013 به نمایش گذارده اند. قابل توجه این است که ایرانی ها نیز در این نمایشگاه حضور فعالی دارند. از جمله بازی های محبوب که در این نمایشگاه حضور دارند می توان به فیفا 2014، Need for Speed Rivals، The Sims 4، Call of Duty: Ghosts اشاره نمود.

بر طبق اخبار مخابره شده، بیش از 600 کمپانی از سراسر جهان در این نمایشگاه حضور به هم رسانده اند. ایران نیز در این نمایشگاه 4 نماینده دارد که شامل  بنیاد ملی بازی های رایانه ای، کانون گیم ، مدریک و تیبان گیم است.. گفتنی است تنظیم 30 جلسه با نمایندگان شرکت های خارجی فعال در زمینه های مختلف صنعت گیم جهت جلب فرصت های سرمایه گذاری و بازاریابی بازی های ایرانی برای حضور موثر در عرصه جهانی، برپایی نشست با دبیرکل فدراسیون بازیسازان اروپا به منظور معرفی توانمندی ها و ظرفیت های صنعت گیم ایران و امکان تبادل اطلاعات میان بنیاد ملی بازی های رایانه ای و فدراسیون یاد شده از برنامه های بنیاد ملی بازی های رایانه ای در نمایشگاه آلمان به شمار می رود. پیش از این پیش بینی ها حاکی از این بود که ایران بازار 20 میلیون نفری از گیمر ها دارد و به نظر می رسد برای شرکت کنندگان در این نمایشگاه بازار گیم ایران بازار جالبی باشد و در آینده نزدیک باید منتظر سرمایه گذاری آن ها در بازار گیم ایران باشیم.

























 





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وبلاگ من خوش آمدید

1.کدوم ماشینو دوست داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس new78.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com